Aseman Kello

Aseman Kello on Helsingissä toimiva kello- ja kultasepänliike, joka edustaa kansainvälisesti tunnettuja laatumerkkejä, kuten Bell & Ross, Blancpain, Chopard, Glashütte Original, Jaquet Droz, Nomos Glashütte, Omega, TAG Heuer, Zenith, Mikimoto, sekä maailmalla tunnettujen suomalaisten kelloseppien – Stepan Sarpanevan, ja Kari Voutilaisen käsintehtyjä rannekelloja.

Stepan Sarpanevan pitkäaikaisimpiin jälleenmyyjiin kuuluva Aseman Kello julkaisi kaksi vuotta sitten oman S.U.F Helsinki Myrsky AK65 -kellomallin 65:n juhlavuotensa kunniaksi. Tämä sinitauluinen malli on myyty loppuun, mutta ei hätää. Aseman Kello on tuonut tänään myyntiin uuden AK67-sarjan Myrskyjä, tarkemmin...
Bell & Ross on vuonna 1992 syntynyt kellomerkki, jonka perustivat pariisilaiset lapsuudenystävät Bruno Belamich ja Carlos Rosillo. Yrittäjiä yhdisti tahtotila valmistaa kovaan käyttöön soveltuvia rannekelloja, joissa on riittävä vesitiiviys, mekaaninen sveitsiläinen koneisto, kellotaulun selkeä visuaalinen luettavuus, ja tarpeen mukaan...
Ranskalainen Bell & Ross tunnetaan laadukkaista rannekelloista, joilla on tunnistettava design, hyvä tekninen viimeistely ja järkevä hintalappu. B&R:n ikonisin mallisarja on eittämättä BR 01, jonka neliönmuotoiset lentokoneen mittareita muistuttavat kellot tunnistaa jo kaukaa. Viime vuosina Bell & Rossin instrumenttikellojen rinnalle...
Aseman Kello herättää kellojen ja korujen ystävien mielissä lämpimiä ajatuksia, sillä kyseessä on yksi Suomen merkittävin ja pitkäikäisin alan toimija - jonka palveluita suomalaiset laatukellojen ja -korujen ostajat ovat käyttäneet lähes seitsemän vuosikymmenen ajan. Vuodesta 1951 lähtien toiminut Aseman...
Tyyliniekan tubesarja Kello käy keskittyy suomalaiseen kellobisnekseen ja kelloharrastamiseen haastattelemalla alan vaikuttajia. Ensimmäisessä jaksossa vieraana on Simo Kallioniemi, joka edustaa laadukkaisiin kelloihin ja koruihin erikoistuneen Aseman Kellon kolmatta sukupolvea. Kello käy: Simo Kallioniemi, Aseman Kello https://youtu.be/5X0nVjeMeKg
Asiakaspalvelu ja -kokemus ovat asioita, jotka herättävät tunteita etenkin silloin, kun jokin ei mene odotusten mukaisesti. Haastavaksi asiakaskohtaamisen tekee juuri asiakkaiden erilaiset odotukset palvelusta ja sen tasosta. Toiset haluavat aktiivista otetta, kun taas toiset - itse mukaan luettuna -...